Dvadsaťpäťka

Dvadsaťpäťka je zaujímavé číslo. Stretáva sa tu zrkadlo – duša – s podstatou človeka. Čo môže vzniknúť kombináciou takýchto zložiek? Čo môže vzniknúť kombináciou dvoch čísel, ktoré vyzerajú, akoby medzi nimi stálo zrkadlo? Ak prevrátime jedno či druhé z nich, dostaneme sa k tomu druhému či prvému. Zrkadlo skúma svoje možnosti. Človek sa užasnuto díva do zrkadla.

Dvadsaťpätka je číslom, ktoré sa viaže k intenzívnemu skúmaciemu procesu. Jeho charakteristika je “Rozlišovanie a analýza”. Zrkadlo nastavuje tvár a človek sa díva doň a učí sa z chýb svojich alebo iných. Spája sa s pozorovaním ľudí a tiež s poznávaním všetkých možností, ktoré vyvierajú z minulých skúseností, nech už boli akékoľvek. Číslo dvadsaťpäť je výnimočne zrelé číslo. Hoci by sa mohlo zdať, že sa takto človek nikdy nedostane k samotnému žitiu, pozrime sa lepšie. Dvojka sa díva jedným smerom, päťka druhým. A medzi nimi je jadro; to, kde sa nachádza daný človek.

Dvadsaťpäťka sa síce neoznačuje ako šťastné číslo, ale podľa môjho názoru je jedným z najprospešnejších. Schopnosť učiť sa z minulých chýb a tým projektovať svoju cestu ďalej je ideálnym zvládnutím života. Toto číslo neprináša finančné zisky ako to bolo u predošlých dvoch čísel, ale zato prináša niečo, čo človeku nikto nemôže vziať; skúsenosti a múdrosť z nich získanú. Dvadsaťpäťka využíva všetky zdroje, ktoré sú k dispozícii, aby z nich vytiahla to najlepšie, čo potrebuje k osobnému rozvoju. Po predošlom čísle, kde sme sa učili pokore pri príjme všetkého, čo sa nám žiada, sme odmenení tým, že si vážime naozaj všetko, čo k nám prichádza. V tom je čaro tohto čísla.

Dvojka a päťka spolu tvoria sedmičku, duchovné číslo. Celá dvadsaťpäťka je veľmi duchovná; človek, ktorý žije s týmto číslom, je vedený svojím vnútorným hlasom, aj keď si to možno neuvedomuje. Faktom je, že raz si to uvedomí; a potom bude jeho bádanie ešte cielenejšie a ešte účinnejšie ako bolo predtým. Dvadsaťpäťka je zázračné číslo; tvorí všetko, čím chce byť, z materiálov, ktoré má k dispozícii. A nikto nemá svoj život v rukách pevnejšie ako ten, ktorý tvorí zo všetkého, čo sa mu dostáva.

4 thoughts on “Dvadsaťpäťka

  1. Dae, odhadla si tú 25-ku úplne správne, ako by si mňa opisovala. Neviem prečo mi tak úplne sedia vlastnosti na moje znamenie a tak sa s tým zhodujem. Akoby to niekto písal podľa mňa. 😉

    S 11-kou som mala sen spojený s Mirkou vešticou , rozmýšlala som nad ňou a prenieslo sa mi to do sna a viem, že som rátala s číslom 11, sčitovala som a vždy som prišla k výslednej pravde. Dnes som vo sne videla zase expirku 4/2014 a tú keď zrátam mi vychádza 11. Asi by som sa mala na to hlbšie pozrieť, čo mi tým chce moje vnútorné ja povedať. 😕
    Vďaka za rozbor čísiel. 😛

  2. Spätné upozornenie: Myšlienky tvoriace sen… « Sny a Vízie

Pridaj komentár