Anjeli? Prečo nie?

Michael, 23.5.2017

Ideme sa teda rozprávať o tých anjeloch? Pretože si si na to spomenula 🙂
Ak mi teraz povieš, že anjeli sú prejavom lásky, ubijem ťa klávesnicou. 🙂
🙂 Ale presne tým sú… 🙂
Ty si to chcel… 🙂 Nie, vážne. Vyskočilo mi to popri sledovaní jedného seriálu dnes. Že anjeli sú prejavom – a potom to bolo nedokončené. Lenže anjeli môžu byť prejavom aj čohokoľvek iného, vieš. 🙂 Emócie sú rôzne. 🙂
To určite sú, ale tak či tak to bude vždy prejav lásky, pretože láska má rôzne podoby 🙂
Dobre, inak. 🙂 Anjeli sú prejavom… a teraz ti dávam voľný priechod. 🙂
🙂 Čo ak sú anjeli len prejavom? Čo ak tá veta mala skončiť práve takto?
To je pochopiteľne možné. Anjeli sú prejavom. Je vlastne úplne jedno, čoho prejavom sú. Ak si ich predstavím ako hlasy v hlave, pripomenie mi to jednu takú lekciu TED o “hlasoch v hlave” a schizofrénii. Daná speakerka povedala to, že tie hlasy, hoci sa zdalo, že jej ubližujú, sa ju vždy vlastne snažili chrániť. To by sa celkom zhodovalo s mojou skúsenosťou s anjelmi. Viem, že som tiež videla lekciu TED o démonoch a o ich spoznávaní; že sa tiež snažia nás chrániť, len na prvý pohľad môžu vyzerať odstrašujúco. Ak to vezmem tak, že anjeli sú prejavom nejakej našej kvality ( priamo tou kvalitou), tak potom to moje staré dávne “anjeli = démoni z inej perspektívy” stále platí. Alebo si mám poopraviť videnie? 🙂
🙂 Cítiš to tak, že by si mala poopraviť svoje videnie? 🙂
Vlastne ani nie. Prečo to rovno nepriznať; ak si vždy bol časťou mňa, nech už som ťa volala akokoľvek, potom nemáš prečo protirečiť môjmu vlastnému videniu. Tým pádom mám pravdu vždy, pretože som sa rozhodla, že mám pravdu. 🙂
A zároveň ak sa rozhodneš, že sa mýliš, tak ja začnem protirečiť 🙂 takto jednoducho to funguje 🙂
Mám strašný tik dať toto k sebe na blog. 🙂 Ale popremýšľam nad tým. Je to uhol pohľadu. Môže byť prijatý rôznym spôsobom. A aj moje reakcie na reakcie iných ľudí môžu byť prijaté rôznym spôsobom. 🙂
🙂 Za tých osem rokov si vyrástla 🙂 myslím, že sa nemusíš obávať svojej reakcie na reakcie iných ľudí 🙂
Nuž, snáď už dokážem akceptovať názory iných ľudí. Aj to, že kvôli ich odlišnému názoru nemusím byť pod tlakom zmeniť ten svoj. A to by, myslím, malo platiť pre všetkých ľudí rovnako. Akceptovať názory iných a zároveň si stále ponechať ten vlastný.
Niekedy je to ťažké. Obzvlášť pre niektorých ľudí
To áno. Ale aj to je súčasť učenia sa. 🙂
🙂 To rozhodne je 🙂 takže to uverejníš u seba? 🙂
Uverejním. Stojí mi to za to. 🙂

Pridaj komentár

